מכוון גבוה: "הבית היהודי יכולה להפוך למפלגה המובילה בישראל"

דוד קורצווייל No Comments on מכוון גבוה: "הבית היהודי יכולה להפוך למפלגה המובילה בישראל"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"הבית היהודי יכולה להיות המפלגה המובילה בישראל" – כך אמר יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, בהשקת "פורום 120", נבחרי הבית היהודי ברשויות המקומיות. לדבריו, הדרך להגיע לכך היא "אם נפעל למען עם ישראל ולמען הזהות היהודית, והחיבור בין שניהם".

לדבריו, "אנחנו בצומת דרכים בפוליטיקה. בהתחלה החיבור עם יש עתיד נוצר על רקע טקטי פוליטי. רצינו להיות בממשלה, בה אנחנו עושים דברים מדהימים בתחום זהות יהודית, גרעינים התיישבותיים, יו"ש, ביטחון ומפעלים שאנחנו מצמיחים. אבל אנחנו בקואליציה מורכבת. צריך להתקדם בהידברות, וכך מגיעים רחוק. בדרך הזאת העברנו את חוק צהר, תמכנו בהארכת שעון הקיץ ועשינו דברים נוספים".

בראש הפורום עומד ראש עיריית קרית מלאכי שהוא ראש העיר היחיד מטעם הבית היהודי, אליהו (ללו) זוהר. הפורום הוקם במטרה לאפשר לנציגים המקומיים של המפלגה מקום למידה וסיוע מבחינה מקצועית. בין הנושאים שיידונו בפורום: זהות יהודית ברשות המקומית, פיתוח ושמירה על איכות הסביבה, שיתוף תושבים בתהליכי התכנון וקבלת ההחלטות והמקום של ראשי עיר וחברי מועצות עיר כמנהיגים וכמובילים שינויים.

20131225_192833 (1)

יו"ר הפורום, ראש עיריית קרית מלאכי אליהו (ללו) זוהר אמר: "אנחנו אנשי השטח האמיתיים, החוט המקשר בין העם לבין השרים וחברי הכנסת. יש לי כוונה להפוך את הפורום למשמעותי בתנועה, שקולנו ישמע. אני מבטיח שקולו של הפורום ישמע היטב בכל מקום ומקום ברחבי הארץ. הפורום צריך לדאוג גם למעמדם של החברים בתנועה"

ואילו מנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, בירך את אלי כהן שהתמודד על ראשות עיריית בית שמש והביע תקווה ש"בסוף התהליך יהיה ראש עיר של הציונות הדתית ושל המפלגה".



0 תגובות